Kołtyś zasady sukcesu http://e-katalogi24.pl/_e-katalogi24.pl/2019/07/29/michal-koltys-znajdz-swoj-klucz-do-sukcesu/ Kołtyś potrafi motywować swoich pracowników do osiągania lepszych wyników. Druga zasada to ciągłe doskonalenie swoich umiejętności i zdobywanie nowych doświadczeń.

[: pl]gry N64 na Switchu już są i to na brzydki początek

[: pl]

W poniedziałek wieczorem Nintendo udostępniło swoje najnowsze funkcje dołączone do subskrypcji Nintendo Switch Online: Gry Nintendo 64 i Sega Genesis za pośrednictwem dodatku ” Expansion Pack.”

Gdy tylko gracze mieli szansę rzucić kolejne 30 $na ich sub $20 / rok, natychmiast zabrali się do Twittera, aby podzielić się pogardą dla mniej niż idealnej jakości emulacji.

Szczególnie fascynujący zestaw zdjęć zamieszczonych na Twitterze przez speedrunner ZFG1 porównujący Water Temple na N64,wirtualną konsolę Wii i Switch był dziś gorącym tematem. W wersji Switch zauważalnie brakowało mgły, ujawniając fatalnie wyglądające tekstury, które reprezentują wodę.

Uruchomiłem Mario 64, StarFox 64, oraz Zelda: Ocarina of Time na szybki test. Prędkość wejściowa dla Mario 64 oraz StarFox 64 wydawało się OK, ale Zelda miał zauważalne opóźnienie wejścia w ruchu (Tryb Przenośny).

Wstępnie renderowane tła i mapy tekstur nigdy nie były dobrze tłumaczone na nowoczesne wyświetlacze z ich oryginalnego zamierzonego wyglądu na starych wyświetlaczach CRT.

Podczas gdy zdjęcia brakującej mgły z tweeta rozpoczęły ogień rozczarowań wobec Nintendo, producent gier Jon Riesenbach opublikował na Twitterze, aby pokazać, że wygląd mgły jest znacznie bardziej podobny do japońskiej wersji gry Zelda: Ocarina of Time. “To prawdopodobnie nie będzie miało znaczenia dla ludzi, którzy już napisali artykuły i zdecydowali się na ten temat, ale ten ostatni zrzut ekranu jest tym, jak zawsze wyglądała woda JP Ocarina” – powiedział. Reisenbach później usunął ten tweet po tym, jak ZFG1 potwierdził, że oba obrazy są w rzeczywistości obydwoma japońskimi wersjami gry działającymi odpowiednio na Wii U i Switch. Podczas gdy obie wersje wyglądają dość podobnie – co oznacza, że nie są świetne-sześcioletnia wersja Wii U nadal działa płynniej niż wersja Switch wydana dzisiaj.

Porównanie zdjęć japońskiej Zelda Ocarina of Time Wii U (Z Lewej) vs Switch (z prawej) Tweeted by @ moriyoshijon and confirmed by @zfg111

Biblioteka Nintendo jest jedną z najgłębszych i najczęściej odwiedzanych w branży gier, a fani mają tendencję do porównywania portów z oryginalnych wersji (aż do linii skanowania w starych telewizorach CRT). Wysiłki mające na celu wprowadzenie najczystszej formy gier retro istnieją jako model biznesowy dla firm takich jak Analogue, Eon Gaming i MiSTer, gdzie istnieją opcje grania w klasyczne gry w różnych rozdzielczościach na nowoczesnych wyświetlaczach.

Wydaje się, że jest wystarczająco dużo popytu na doskonałe nostalgiczne wrażenia, że Nintendo powinno zrobić więcej, aby dopracować każdą grę, a być może nawet wydać różne wersje gier dla nowej generacji do odkrycia. Być może świat bez wirtualnej konsoli lub usługi subskrypcji gier byłby lepszy dla fanów. Możliwość zakupu kolekcji od różnych wydawców gier (pomyśl Kolekcja Mega Man Legacy) umożliwia wyższy poziom nostalgicznej obsługi fanów poprzez łączenie wielu gier, grafiki, a może nawet dopracowanej emulacji (chociaż może to nie zawsze działa).

Na uznanie Nintendo, połowa nostalgicznego doświadczenia z grania w klasyczne gry to kontroler, którego używasz. Nintendo wydało wersje kontrolerów Nintendo i Super Nintendo począwszy od 2018 roku, a teraz Nintendo 64 i Sega Sterowniki Genesis są oferowane (choć obecnie wyprzedane).

Usługa subskrypcji online Nintendo Switch wynosi zwykle 19,99 USD rocznie dla osoby fizycznej lub 34,99 USD dla rodziny i obejmuje gry Nintendo i Super Nintendo. Aby odblokować “dodatek”, kosztuje on kolejne 30 $za osobę lub 45 $za ośmioosobową rodzinę.