Google AdWords to system reklamowy, który powinien być znany każdemu, nawet początkującemu e-marketerowi na polskim rynku… ale nie tylko! Sprawa ma się podobnie u naszych niemieckojęzycznych sąsiadów, gdzie jest to jedna z platform najczęściej emitujących reklamy. W końcu tak jak u nas, Google jest w Niemczech najczęściej wybieraną wyszukiwarką!
AdWords Niemcy – jak zacząć się reklamować w niemieckich miastach?
Jeśli proponujesz usługi bądź sprzedajesz produkty na zachodni rynek, a masz problem z pozyskaniem klientów, koniecznie powinieneś od razu zainwestować w ten sposób reklamy. Konsumenci sami Cię znajdą na pierwszym miejscu wyników wyszukiwań, wpisując tylko i wyłącznie frazy związane z Twoim biznesem. Jak to zrobić prawidłowo, aby nie pokazywać reklam na niepożądanym przez Ciebie terenie?
W opcjach geolokalizacji wybierz największe interesujące Cię miasta niemieckie, tak aby wykluczyć inne lokalizacje. Jest to sprawdzony sposób na to, aby Twoje kreacje dotarły do osób, których będziesz w stanie obsłużyć.
Chcesz poznać więcej opcji, na które pozwoli Ci Google? Przeczytaj naszą ofertę AdWords Niemcy.
- Dom Inteligentny: Przyszłość Mieszkalnictwa - 26 stycznia 2024
- Jakie parametry sprawdzić przy wyborze laptopa? - 15 grudnia 2022
- Doświadcz bardziej wciągających połączeń wideo dzięki gamie zupełnie nowych urządzeń portalu - 10 grudnia 2021