Sprzęt elektroniczny ma to do siebie, że czasem zawodzi. Produkowane na masową skalę w wielkich fabrykach urządzenia miewają czasem wady fabryczne, czy to martwe piksele w wyświetlaczu, czy to wada w łączeniu poszczególnych elementów obudowy. Uszkodzenia takie występują dość rzadko, jednak nie można powiedzieć, że nie zdarzają się one wcale. Przytrafiło się to nawet takiemu gigantowi produkcyjnemu, jakim jest Apple. Wielu nowych nabywców iphone`a 5 skarżyło się wtedy na wadę przycisku włącz/wyłącz, który zaczynał szwankować niedługo po zakupie telefonu.
Apple wydało oświadczenie, w którym poinformowało, że modele produkowane do marca 2013 włącznie mogą posiadać taką wadę fabryczną oraz że w takich przypadkach będą wymieniać mechanizm przycisku nieodpłatnie. Zazwyczaj w umowie będziemy mogli znaleźć wzmiankę o tym, że jeżeli w naszym produkcie do dwóch tygodni od zakupu pojawi się wada, będziemy mogli wymienić go na nowy. Kolejnym rodzajem szkód są uszkodzenia mechaniczne, to znaczy powstałe wskutek użytkowania produktu w sposób inny niż przewidywał producent i pochodzące z naszej winy.
Za przykład może nam tu posłużyć kultowa zbita szybka ekranu lub chociażby zalany wodą laptop. Sprzedawca zazwyczaj zaznacza w gwarancji, że jeżeli przedmiot zakupu ucierpi w sposób użytkowania niezgodnym z zastosowaniem to nici z bezpłatnej naprawy. Możemy wtedy odwiedzić serwis komputerowy Warszawa lub jeżeli mamy odrobinę wiedzy technicznej spróbować naprawić sprzęt samemu, kupując używany model, w którym zepsuta jest inna część, niż w naszym i wydobyć z niego część, której potrzebujemy.
Naprawiamy również marki laptopów takie jak: Dell, Asus.
Zadzwoń:
+22 666 61 60
Zobacz stronę:
https://www.pogotowiekomputerowe.net/oferta.html
- Dom Inteligentny: Przyszłość Mieszkalnictwa - 26 stycznia 2024
- Jakie parametry sprawdzić przy wyborze laptopa? - 15 grudnia 2022
- Doświadcz bardziej wciągających połączeń wideo dzięki gamie zupełnie nowych urządzeń portalu - 10 grudnia 2021